RomânăEnglish HomeContactFacebookLinkedIn
Cluj City Center  
Cluj City Center
 

Sunteţi aici: Home - Centrul de Conferinţe Business Point - Virtual & Day Office

Newsletter

 

Virtual & Day Office

Virtual & Day Office este cea mai simplă soluţie pentru dezvoltarea locală a afacerii dumneavoastră. Vă putem oferi toate avantajele utilizării unui spaţiu de întâlnire, birou sau conferinţe, precum şi servicii de secretariat în permanenţă.

 

Astfel, activitatea companiei dumneavoastră se va desfăşura “virtual” în permanenţă în prestigiosul centru de afaceri Cluj City Center, iar întâlnirile dumneavoastră vor beneficia de suportul unui spaţiu de întâlnire confortabil şi complet dotat şi echipat cu un sistem de vizualizare şi sonorizare modern.

 

Noul concept Virtual & Day Office vă oferă:

  • adresă de afaceri de prestigiu
  • servicii de secretariat (gestionarea corespondenţei, preluarea apelurilor telefonice, informaţii specifice oferite clienţilor)
  • utilizarea unei săli de întâlnire în configuraţia dorită (maxim 70 persoane) şi dotată cu un echipament modern de sonorizare şi vizualizare
  • avantaje opţionale: ervicii de organizare a întâlnirilor, servicii de promovare a evenimentelor, parking cu acces controlat, dotări opţionale (sistem de videoproiecţie, sistem de traducere simultană, sistem de videoconferinţă)
  • cocktail-uri şi pauze de cafea într-o ambianţă rafinată: Avocado Restaurant & Lounge
  • tarife optime şi abonamente speciale

Abonamente speciale

 

Pentru a veni în întâmpinarea celor mai diverse cerinţe ale clienţilor noştri, am conceput programe speciale cu tarife optime şi termene flexibile:

 

1. Abonament Office: 5 ore/lună de utilizare a unui spaţiu de întâlnire în configuraţia dorită (max. 70 persoane), avantajele unui birou virtual prin accesul la servicii de secretariat şi recepţie, gestionarea corespondenţei, adresă de afaceri de prestigiu, sistem de vizualizare LCD, sistem de sonorizare, acces internet, flipchart şi consumabile.

 

Bonus: servicii de Virtual Office

Preţ: 100 EUR + TVA/lună *

 

2. Abonament Management: 10 ore/lună de utilizare a unui spaţiu de întâlnire în configuraţia dorită (max. 70 persoane), avantajele unui birou virtual prin accesul la servicii de secretariat şi recepţie, gestionarea corespondenţei, adresă de afaceri de prestigiu, sistem de vizualizare LCD, sistem de sonorizare, acces internet, flipchart şi consumabile.

 

Bonus: servicii de Virtual office şi 2 locuri de parcare (pentru numărul de ore inclus în abonament)

Preţ: 200 EUR + TVA/lună *

 

3. Abonament Corporate: 20 ore/lună de utilizare a unui spaţiu de întâlnire în configuraţia dorită (max.70 persoane), avantajele unui birou virtual prin accesul la servicii de secretariat şi recepţie, gestionarea corespondenţei scrise, adresă de afaceri de prestigiu, sistem de vizualizare LCD, sistem de sonorizare, acces internet, flipchart şi consumabile.

 

Bonus: servicii de Virtual office şi 4 locuri de parcare (pentru numărul de ore inclus în abonament)

Preţ: 400 EUR + TVA/lună *

 

Avantaje opţionale pentru toate tipurile de abonament Day Office (contra cost): videoproiector, traducere simultană, videoconferinţă (cu viteză de internet adaptată), meniu coffe break, meniu lunch, servicii de organizare si promovare a evenimentului, parking subteran cu acces controlat.

 

4. Abonament Virtual Office: Localizarea “virtuală” a unui birou la o adresă de afaceri de prestigiu. Servicii specifice de secretariat, recepţie şi gestionarea corespondenţei, pe întreaga perioadă de derulare a abonamentului, fără a fi necesară prezenţa clientului în clădire.

Preţ: 50 EUR + TVA/lună *

 

Avantaje opţionale (contra cost): posibilitatea de utilizare a unui spaţiu suport în varianta Meeting Room (max. 20 persoane) sau Conference Room (max. 70 persoane), video-proiector, traducere simultană, video-conferinţă, meniu coffe break, meniu pentru prânz, servicii de organizare şi promovare a evenimentului, parking subteran, cu monitorizare video şi pază umană 24/24h.

 

* oferta supusă unor termene şi condiţii

 

Galerie foto

Zoom   Zoom
     
Zoom   Zoom
     
Zoom   Zoom
     
Zoom    
 
 
 
 
copyright © 2008 EuroTrend Grup Imobiliar. Toate drepturile rezervate. Hartă site
site înfăptuit şi găzduit cu de Beeline - Web design & more